Disse mannfolka reddet kvelden min

   

Langt nord, der tusser og troll bor, har vi en skatt. Ta av deg din hatt. Vi har komikere som får deg til å le, ja bare lytt og se!

 

Jeg var deppa, og hang med leppa. Så slo jeg på TV’n og der var det Latter live reprise og hele pakka, ja det var pokker meg shakka lakka!

 

Jeg lo så jeg rista og falt ned av sofan min, ja det var virkelig latter’n sin! Nå er jeg glad som fy søren, ikke sur som den derre Løhre’n. 

 

Takk fra tusser, troll og meg selv, for LATTER på en fredagskveld!

 

På bildene ser dere Lars Berrum og Ronny Torteinsen, som begge virkelig hører hjemme på en stand up scene!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg