Jeg savner deg

 

 

Ingen ser

 

Du sitter der og ber

Men ingen ser, ingen ser.

Mørket er en ravn,

og snart er du et savn.

Hvordan kunne de

snu seg og si

at du er utenfor

i mørket med alle dine sår?

Mens årene går, årene går.

 

Du tar grep

om et ensomt rep.

Men så kommer jeg

og stanser deg.

 

Jeg skulle ønske historien var sånn.

But you’re gone gone gone.

 

Jeg kan

møte deg i drømmeland.

Skyggene danser

og grensene får nye sjanser.

De viskes bort i tåkeland,

så jeg kan, jeg kan

møte deg i drømmeland.

 

Ingen ser deg i det døden vinner.

Ingen ser at du forsvinner.

Du satt alene der og ba

Det var det de sa.

Men ingen så

deg gå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg