Du får ikke ta henne fra meg; jeg kommer ikke til å svikte henne!

Jeg vet du vil det. At du ønsker det så inderlig. Det klør i fingrene dine, men du får ikke røre henne.Hun er fredet, and you can`t even reach her. Fingrene av fatet, og føttene på landeveien, bye bye, now hit the road!

Hun er freaken som bor i meg, og du har så lyst til å vrenge av henne batikkjumperen, ta ut nesepiercingen, og kle henne i de rosa prinsesseklærne dine. Du vil få henne til å forsvinne fort som fy, fikse meg og plukke bort hippie pippi og ronja røverdatter på en gang.Du har det klart; akkurat hvilken stil du mener ville kledd meg. Du ser meg sitte på en kafe og taste på en pv. Greit nok det, men fydda, jeg sitter der og småtramper takt og vugger rytme til musikken på ørene. Du har så lyst, men får ikke lov til å kle av meg energisk  adhd og glad bipolar. Du har ingen tilgang.

Og nå blir det verre for deg, din A4. Min store drøm om et samarbeid med min yndlingsbutikk har nemlig gått i oppfyllelse, og jeg føler meg rent forelska! Tenk å få fronte selveste SHANGRI LA, Oslo`s skatteste skatt, her inne på forbipolene!? Dette er stort for meg, I promise you that!

Hils på verdens kuleste, snilleste, råeste gjeng: Christian, Hussain og Chandra:

 

Er du noe for deg selv, du også, kanskje? Litt freakete, glad i røkelse, tarotkort, tribals, yin jang, alver og Shiaskjerf fra nittitallet?  Og god service, glad i det også? Men du bor ikke i Oslo og kan stikke innom butikken som ligger nederst ved Karl Johan mot østbanehallen? Da er det supert, ikke sant, at dette skattekammeret har egen nettbutikk:

http://www.shangri-la.no/
 

Bli med meg på min reise innover til freaken i meg selv i ukene og månedene som kommer. Jeg skal teste ut røkelse og erotisk olje, orakelkort, stener og jeg har vakre drømmefangere og klær å vise dere. Den fine batikkjumperen dere ser på bildene er selvfølgelig fra Shangri La, og den lille pungen rundt halsen inneholder tre forskjellige stener og små piercinger. I`m in heaven!

Her i Oslo er det en uterestaurant som er dagens kontor, og fingrene begynner å bli kalde; Queen summer where are ya?
 

 

Til slutt en liten titt på Shangri La. En LITEN titt, vi har så mye mye mer å vise dere. Kom innom da vel, og bli oppslukt av en lang gruve fylt med eventyrlige skatter i mengder:

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg