Derfor reiser forbipolene til Oslo i morgen

 

Kjære blogglesere.

 

Dere fortjener en oppdatering. Som dere kanskje har forstått, er jeg til enhver tid omgitt av et rikt nettverk. Med “rikt” mener jeg at det er variert, og bestående av ja-mennesker som jeg respekterer, og som respekterer meg. Det har jo lenge vært slik at jeg kutter ut de som ikke faller innenfor denne kategorien, og sitter igjen med de fantastiske ildsjelene. De som ønsker å faktisk LEVE livet, uten misunnelse, men med inspirasjonen i behold.

 

Nå skal bloggen berikes; dette blir en spennende sommer. Den siste uka har jeg jobbet med å bygge enda mer nettverk, og flere flotte samarbeidsavtaler har blitt inngått. NSB ønsker å bli med på reisen, favorittbutikken min er med, og neste uke får dere hilse på et velkjent band. 

 

Men først skal jeg innta mitt nye kontor, nemlig NSB’s togkupéer. I morgen kveld går jeg ombord på natt-toget fra Trondheim til Oslo, der jeg har bloggting å gjøre og folk å treffe. Jeg kommer til å skildre selve reisen på den måten dere kjenner til, og kanskje har NSB og jeg et par hemmeligheter å dele med dere, som dere ikke visste om fra før. Søndag ankommer jeg Trøndelag igjen, med et deilig dagtog for en skribent som meg.

 

Når forbipolene er på tur, er hun fri som fuglen, og alt kan skje. Noe er planlagt, men mye er uant. Come join us 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg