Bildedryss: 2 stk hippie-mødre uti skauen med småtrollene

 

Hun er den som alltid; uten unntak, får meg til å le så jeg må knipe igjen, av en eller annen crazy historie. Min gode venninne Pia inviterte oss på piknik i går. Hun og datteren Ronja kom og hentet minsten min Even og meg, før vi humpet ut på landet med godt mot. 

Bli med oss på vårt bildedryss her og nå, og se naturen med en bipper’s øyne. Det siste bildet er tatt i Pia’s stue, der lille Even fikk hilse på den ene teaterdukken hennes. Join the picride☆

Takk for digg piknik, Pia og Ronja 😙


 


 


 


 


 


 


 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg