Videoblogg: forbipolene on the vlog again

 


 

 

Hei og velkommen til min youtubekanal. Rufsete, flekkete og alenemammate, skal jeg herved gjøre som jeg lenge har tenkt: begynne å vlogge på kanalen der jeg rakk å poste en eneste video før jeg gikk i dvale i en eller annen skrivehule. 

Jeg gir dere en link nederst i dette innlegget. Å trøkke på den går på eget ansvar. Ikke tygg på noe mens du watcher denne, for innimellom er ikke stemmen min mye rosa akkurat (fare for å sette noe i halsen sådan):
 

https://youtu.be/kr5d60YRyto

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg