Jonas (23) tar SERVICE til et nytt nivå 👌👍🤘👈

(warning: dette er IKKE et sponset innlegg, bare ærlig og oppriktig mening. Keep reading 😉 )
 

Har du en knallfet dag, og vil ikke at et grettent gufs bak en rusten disk skal ødelegge dagen for deg med manglende service? Eller har du hatt en fucked up day, og null ønske om at uteblivende smil og intet hei, skal gjøre dagen din ytterligere verre?

 

Ja service har mye å si, det kan vi alle si oss enige i. I begynnelsen av min bloggkarriere begynte jeg å fremheve bra service. Dette har alltid vært innlegg som ikke har vært sponset, fordi det er viktig for meg at dette er ekte omtale. Kall det gjerne gratisreklame, men noen snikreklame er det ikke, da jeg ikke har mottatt noe som helst for det. Jeg har alltid ekte omtale innen reklame her på forbipolene også, men hva angår innlegg om god service, vil jeg at du som leser skal føle deg helt sikker på at jeg mener det jeg skriver.

 

Lenge har jeg tenkt å spørre Stjørdal’s store smil om jeg ikke kan få skrive om ham, og i dag presset vi det inn i tidsklemma inne på Rema 1000 sentrum Stjørdal. Jeg har gang på gang lagt merke til en ung og opplagt mann som alltid smiler og står på for alle kundene. Nå er det altså på tide å la folket vite hvor de finner toppservice. I det jeg skal til å fotografere, spørre og grave, kommer et lite lass med kunder til kassa, og han spretter tilbake for å yte mer service; kundene kan ikke vente. 

Jeg spør etter sjefen for å spørre om noen kan avlaste mr good service mens jeg tar et par bilder. Kjøpmann Morten Hepsø smiler mens jeg forklarer hvorfor, og sier: “Vet du hva? Det er sønnen min du snakker om nå.” 

Så flott! Da kan jeg spørre og grave hos pappa Morten om Jonas Hepsø, som jeg får vite at sønnen heter. 

Jonas er 23 år, og har jobbet for Rema 1000 i 5 år. Han er grundig opplært innen service, og det er ikke tilfeldig at han er dreven innen kundebehandling. Dette er noe hans far har tilbydd lærdom omkring innen serviceyrket, og det er tydelig at Jonas har talent innen området.

Jeg er sikker på at Jonas Hepsø kommer til å smile til deg om han så har dårlige dager. Så hvis du bor i området, eller farter gjennom distriktet; hvorfor ikke gjøre unna handelen inne på Rema 1000 i “gata” på Stjørdal, og sikre dagen med service? Det gjør jeg titt og ofte. Og jeg legger merke til i andre butikker, at mange som jobber der og er mye eldre enn Jonas, burde stikke innom Rema sentrum også; for å se og lære seg service og god kundebehandling av en 23åring 😉

 

Ps: enda en god grunn til å handle hos Jonas og faren hans er den splitter nye appen “Æ”. Last ned – save some money 😉   Og fortsatt: ekke sponsa nei, just love that app, check it out:

 

 

 

Du leser forbipolene.blogg.no

facebook: forbipolene

snap: forbipolene

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg