Årets første tekst: Magic bless (Og hva den handler om)

 

 

Året har hatt sin første dag å by på, og vi har kommet vel hjem. Toåringen har badet og drukket velling. Nå sover han trygt og godt. Inni meg er det rett og slett party. Jeg bobler over! Har så mye jeg skal gjøre i morgen når hverdagen setter inn sitt første støt etter ei herlig nyttårsfeiring, at jeg ikke kan annet enn å glede meg. 

En tekst ramlet ned i hodet mitt, og her er den. Årets første. Den handler om å ønske de man velger å forlate for alltid, godt. Rett og slett sende dem engler heller enn smådjevler, og så holde seg langt unna dem. 

Man oppnår lite med hat, og enda mindre ved å fortsette å pleie kontakt. Ignorering behøver slettes ikke komme fra hat, men klokskap.

Jeg ønsker dere lesere en myk landing i hverdagen: og fyll den med den slags spenning og gleder som får dere til å danse dere ut av sengen hver morgen. Det har jeg allerede sørget for: her danses det hver morgen nå 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg