Tørt vinterhår? Disse produktene, utviklet av hårekspert, forvandler håret ditt innen 4 dager

Annonse 

Jeg garanterer at disse produktene, som er forsket frem og utviklet av tricholog (hårekspert) Mark Constantine, FUNKER på ditt hår. Uansett tilstand, vil to omganger med disse produktene allerede begynne å vise resultater. 

Dere begynner å kjenne meg. Her inne på forbipolene.blogg.no reklamerer jeg ikke for hva som helst. Velkommen til ekte, god og sann reklame for økologiske, veganske, silikonfrie, vegetariske, rene, parabenfrie produkter med ferske ingredienser og de fineste eteriske oljer, som er aldri what so ever testet på dyr: 

Miljøvennlige   🌍L🌏U🌍S🌏H🌏

Denne gangen tester jeg grundig 4 nye hårprodukter. Grunnlegger og hodebunnsekspert Mark Constantine vet nok hvordan han skal fikse mitt herpede hår. Og jaggu sa jeg olje og smør: etter 4 dager med 2 omganger hårpleie, ser håret mitt allerede slik ut, og det er mykt å glatt å ta på (under bildet avslører jeg hvilke gullprodukter jeg har brukt) :

 

 

Jeg kribler i magan og tripper med høyrefoten etter å vise dere dette. Slike ekte, gode og miljøvennlige produkter som faktisk FUNKER, er jeg stolt over å få reklamere for. 

Produktene jeg tester for LUSH ser slike ut, og under bildet skal jeg fortelle om bruk og erfaring rundt hvert produkt.

 

 

Det er jo vanlig å starte med shampoo, ikke sant? Men hos LUSH er det meste både motsatt og snudd på hodet på en gøyal måte. Dette er hårkuren du skal massere inn i tørt hår 20 minutter før hårvasken. Og dobler du til 40 minutter, går det også bra. However; man skal ikke la den funke over natten. 

La meg ta dere med omtrent 40 år tilbake. Rødløper-stjernene i Hollywood oppsøker trichologen, altså hodebunnseksperten, Mark Constantine, for å få hårbehandling. Mark har da utviklet en hårkur oppkalt etter den kinesiske hårgudinnen, og kaller kuren H’suan Wen Hua, som betyr Gudinnen av hår. I hårkuren putter han nøye utvalgte og ferske ingredienser, som ferske bananer og avokado, som er rik på oljer, gir fukt og mykgjør. Mark tror på at håret’s tilstand starter ved røttene, så han legger til infusjon av lauvbærblader og kanelbladolje, som vil stimulere hodebunnen.

Kjendisene ville altså ha sunnt, skinnende og friskt hår, så de oppsøkte grunnleggeren av LUSH for å få hårbehandling. Nå kan du kjøpe hans produkter i alle LUSH-butikkene i hele verden, også i Norge, også den magiske hårkuren rødløper’ne brukte for 40 år siden..

Nå er blant annet Kim Cardashian en av nåtidens rødløpere som sverger til LUSH og kjedens fantastiske regnskog av spennende produkter.

Jeg misforstod først, og brukte denne kuren etter shampooen. Det tok et par dager før jeg forstod at den skulle påføres tørt hår først, og merket med en gang at den funket bedre da.

 


 

Shampoo i såpeform er en fryd. Hils på shampooen “Honey I washed my hair”. Den har bergtatt meg, med sitt lett skummende vesen, og vaniljeduft. Stappfull  av honning og bergamot, og vil dermed tilføre håret mitt massevis med fukt. Honning er antiseptisk og fuktighetsgivende. Jeg kjenner håret blir blanktrent av denne deilige shampooen, og er mildt sagt imponert. Den er en sikkerstikker for min del, og jeg kommer aldri i livet til å slutte med denne verdens cooleste lille shampoobite!

 

Etter shampoonering er det på tide med milkshake for håret; nemlig den honning, fløte og jordbær – duftende balsamen American Cream! Jeg påfører balsam tykk som milkshake, vel vitende om at den inneholder friske jordbær som renser håret og er rik på c-vitaminer, salvie og lavendel for hodebunnen, …og en skvett appelsinjuice. Hvorfor appelsinjuice? Jo fordi syre gjør at hårskjellene legger seg flate og reflekterer mer lys.

 

 

Jeg skal nå presentere for dere en spesiell leave in – balsam. R&B Hair moisturiser kan bli din venn, men da må du bruke den riktig. De første dagene hadde jeg på litt mer enn anbefalt. Det gir riktignok næring til hårstråene, men det fikk håret mitt til å se fett ut. Jeg tilpasset meg, og førte på litt i tuppene, og ørlitegrann i resten av håret. Denne inneholder blant annet oljer og smør, som gir balanse, styrke og spenst. 

Jeg liker å eksperimentere med LUSH produkter, så i morgen kommer jeg til å påføre håret mer av denne leave in – balsamen, for så å tilføre litt gudinne-kur (H’suan Wen Hua), la det virke ca 40 minutter, og så shampoonere og balsamere som vanlig med produktene ovenfor. 

(Tekst og bilder fortsetter under bildet)
 


 

Jeg har blitt veldig glad i LUSH sine produkter som overrasket meg fra den første uken jeg prøvde dem. Helt ærlig var jeg skeptisk. Kunne så rene og økologiske produkter virkelig fungere? Men det gjorde de, og mere til. Dette er KVALITET, folkens. På alle måter..

Har du ikke LUSH butikk i din nærhet, kan du trykke på linken nedenfor og ta en titt i nettbutikken: 

http://www.lushnorge.no/

Les også LUSH i forbipolene:

 http://m.forbipolene.blogg.no/1462614341_trt_og_skadet_hr_dett.html

http://m.forbipolene.blogg.no/1462214079_02052016.html

 

Du leser forbipolene.blogg.no

Snap og face : forbipolene

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg