Nytt bloggdesign laget av Svensk geni

 

Et geni fra Sweeden har designet ny header til meg, check it out; er det rart jeg digger denne fantastiske bloggdesigneren fra nabolandet?

Jeg kommer tilbake til min superlady digital favorittdesigner om en liten stund. Jeg lover at dere skal få bli godt kjent med henne i et eget innlegg. Ikke minst skal dere andre bloggere få vite om dette rimelige men knallbra alternativet til å få fikset header til bloggene deres. Hun tok kun 353 norske kr for å lage og montere denne headeren, og høflig kundebehandlende forsøker hun alltid å innfri dine ønsker og finne ut av idéene dine. 

 Bildene er tatt av min venninne Christina Johansen fra Stjørdal. Som dere ser er hun som fotograf svært kreativ og dyktig.

Det skal være gøy, ikke sant? Å skape din blogg inn i nye horisonter skal oppleves behagelig. Jeg har nå hatt en slik behagelig, gøyal og spennende reise med Christina og vår mystiske Sweeden-queen, og de to er nå en viktig del av bloggen min. Jeg ble forelsket i måten de begge to jobber på. 

Dersom DU som blogger skulle ville få lyst til å kjøpe digitalt design av nabolandets smashing geni før jeg rekker å lage innlegg om henne, ta kontakt med meg her: lik facebooksiden og send meg melding, og jeg videreformidler kontakt: https://www.facebook.com/Forbipolene-1716574521960099/

Noen ganger dukker stjerner opp, og lyser opp skikkelig med fantasi fra kosmos og kreativitet fra heaven; ja noen ganger er det godt – men sant!

Bloggast från Lykketoppen whoppen, overogut 🤗

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg