Dette beviser at 6åringen min er smartere enn meg

 

Jeg står fortsatt for innlegget jeg skrev for noen uker siden, som irettesetter ungdommer som mener de er smartere enn oss voksne. Men det gjelder ikke min sønn! Han ER smartere enn meg. Mye smartere..

(Jeg mente følgende innlegg forresten :  http://m.forbipolene.blogg.no/1466428192_20062016.html  )

 


 

Altså. Det hele begynte med at verdens cooleste gentleman har bestilt til meg en forsinket bursdagsgave. Den tøffeste og mest fancy lille høytaler en kan tenke seg. I dag kunne barna og jeg hente den på posten, og vi satte oss på en kafé for å beundre den lille dingsen, som både Mathias og jeg ble helt forelska i.

 

 

“Næh så kult a mamma, det er sånn for å ha tråd i!”

-“Yah, la meg fikse det vennen! Mamma gjør det der!”

Jeg vred løs den minste runde dingsen og festet den på hullet. Mens jeg slet med å vri på den store kroken igjen ved å lirke den innpå den lille rundingen igjen, prøvde Mathias å tilby seg å gjøre det. Han mente han kunne gjøre det mye lettere. Men nå nei. Trokke det nei… I’m a grown up ya!

 

Da jeg var ferdig med slitet, sa Mathias: “Se her mamma. Det er bare å åpne den sånn. Jeg har ledd av deg hele tida hahaaa” 

Jeg lo meg halvveis ned av caféstolen. Hadde ikke behøvd annet enn å ÅPNE KROKEN jo. Og så hekte den på den runde lille dingsen. Hvor fjern er det mulig å bli?

Tusen takk for en  …rødme..  knalltøff gave  

…rødme…  dude ☺

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg