Hah, Ally Mc Beal! I got my own!

 

På en hel uke er det bare lille Even og jeg her oppe på Lykketoppen. Vi er hjemme alene med andre ord! Pappan og storebroren har reist bort på ferie, mormoren er i syden, så vår verden har krympet litt. I morgen kveld kommer superGunne og passer pojken mens jeg drar på kino med damene og ser filmen “Et helt halvt år”.  Utover det, er det bare vi to, gitt.

dette betyr at jeg mest sabnsynlig ikke får tatt de regelmessige treningsturene mine denne uken. Men hva gjør vel det…


 

Både Even og jeg får jo trent massevis når vi danser og tester ut vår nye Harman/Kardon radio. 

Her i stua er der rom for både Plumbo, Tysland, Metallica, Pink, Madonna, Dj Tiesto og alle de andre som lager all denne digge musikken..

Jeg vet at det er noe av det beste Even vet. Å danse rundt på stua. Husker jeg var misunnelig på Ally McBeal, den gale seriedama på skjermen som hadde sin egen dansebaby. Den var så søøt… Nå har jeg en dansing baby sjøl, og GJETT om jeg er stolt av ham. Det er bare det, at det er toppers at ingen andre enn min dancing baby ser denne mamman i det hun også rocker og twister rundt her. 

 

He’s got rythm, he’s got style, his my: DANCING BABY!!
 

 

Ha en vidunderlig saturday night, hilsen fra Lykketoppen 1

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg