Rybak’s nye dame?


 

….nei jeg må nok skuffe deg. Ingen Rybakrype på dette bildet. Dette er nok bare mitt outfit på denne tida to år tilbake.

Tore, Mathias og jeg var på Tusenfryd, og det var en ivrig Alexander Rybek også, som spratt smilende i hurtig fart hit og dit i regnværet, antakelig for å rekke flest mulig karuseller før stengetid. Til slutt spurte jeg om et bilde. Han var veldig hyggelig og sa: “kul jakke”, før han suste videre til neste magasus. Jeg forstod det derfor slik at vi fra da av var kjærester, men har ikke hørt mer siden.

Neida, langt fra så treg trønder som det, bare litt. Gøy å møte en kreativ musiker. Alltid gøy med originale, kreative folk. 

1 kommentar
    1. Kjempe fint blogginnlegg. Håper sommeren blir super fin videre! Kanskje du vil ta en tur innom min blogg også<3 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg